har sååå tråk

Åh det är mrgon ska snart till skolan. Ahh men jag  har såå tråk hoppas det änder ngt kul i skolan idag (fast det vet jag jue att det gör) . Men tänkte tipsa om två bloggar först!

wevos Det är en blogg där 12 åriga vera bloggar! hon bloggar om sin vardag , foto och mode! jag älskar den bloggen och rekommenderar den starkt!<3

lollyjoh Det är en blogg där 13 åriga lowisa bloggar om japan,sin vardag och sånt ;) Den bloggen får jag väldigt mkt insperation från så lääs gärna den♥


ahh  det var  mina bloggtips ;)
Ses i eftermiddag tror jag ;)

pöss pöss



Awesome Kommentarer♥
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0