.

Rubrikbrist- JAG VET!
Ah, btw längtar så f**king mkt tills i morgon;)
Det blir Shopping med Jonna och Lian<3 Ska ha med mig mkt pengar!!:)
Igår kom skolkatalogen yeeeyhh!! För övrigt vart jag väldigt ful på gruppbilden!!:PPPPP
Men nu har jag skrivit på min önskelista:)
Vad jag har skrivit:
Kläder
Smycken från Beccadesign.se:)
Surplatta(förmodligen IPAD2)
Onepiece en lila rosa:)
Dessa DVD:er: Ramona and Beezus(Den med Selena Gomez) och Mean girls 2:)
 <<<<<<<Den onepiecen vill jag ha!!! ¨Gaah ge mig, ge mig!!:)

Men nu ska  jag leta ny musik på youtube!!, puss puss på er<3 :)



Awesome Kommentarer♥
Postat av: ida c:

Sv, åh. Tack :D

2011-11-24 @ 22:55:09
URL: http://booom.webblogg.se/
Postat av: BeQ

SV: Aww, tack så mycket du. :)

2011-11-26 @ 21:08:00
URL: http://beq.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0