What! seriust?

Okej nu ska jag vara serius(brukar inte va det men nu ska jag va det). Vet ni vad jag såg i gårdagens expressen nu!? Selena Gomez fördes till sjukhus i torsdags?! Hon har drabbats av kraftig huvudvärk och yrsel. Nu tror Hollywood att hon är gravid!? Det tog bara ngra minuter så kopplade skvallersajter ihop illamåenderna med de heta scenerna som nyligen utspelades på hawaii mellan Justin bieber . Selena tvingades att sova över på sjukhuset på natten. Asså tänk hörrni seriust tänk om hon är gravid! Jag skulle inte tro det men tänk ärlig talat om! asså shit!
Det är sjukt!
ciiao

Awesome Kommentarer♥
Postat av: linneafalk

SV: åh tack!! <33333333 jag ska försöka fixa de! :)

Vad för typ av bilder på mig ? =) kram!

2011-06-12 @ 14:15:44
URL: http://linneafalks.blogg.se/
Postat av: Ebba's Wonderland

Säkert bara pressen som överdriver ;)



Sv; Tack för tipset :)

2011-06-13 @ 01:48:49
URL: http://ebbaswonderland.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0