Lycka till Charlie season 2

Asså shiiiit vad happy jag är just nu! Jag satt och laddade ner ngr låtar från youtube då såg jag i en video att det skulle komma en ny säsong av lycka till charlie!'lycka'För det var ett nytt intro och hon som spelar bebisen Charlie har blivit jättestor <33


Hahha har äntligen lärt mig att fixa videos från youtube<33

p.s vet att jag är seg med att blogga men ska försöka! Men imorgon kanske de bli lite segt för jag ska tll Alv


ciiiaao p.s 2 Jag lade in denna på filmer för att det är juje en serie så typ som en film

Awesome Kommentarer♥
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0