hehe

Åtta saker om dig själv!
1. Är du singel? - Jaa!
2. Är du lycklig? - Ja 
3. Är du uttråkad? -Nej
4. Är du ledsen? -Nej jag är assglad 
5. Är du italienare? - haha nepp
6. Är du cooling? -nja  
7. Är du från irland? - nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - ja

Åtta saker om ditt kärleksliv!
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej
2. Har du någon gång blivit sårad? - jaa
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille samma natt flera gånger? - ja.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? - ja.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? - nej.
6. Har du haft en hemlig beundrare? - ja
7. Är du kär? - neeej
8. Vill du gifta dig när du blir stor? - Tror det

Tio saker, två alternativ!
1. Kärlek eller lust? - Kärlek
2. Hår eller ögon? - Hår
3. Katter eller hundar? - katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga? – jättemånga
5. Tv eller internet? - Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi? - cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? - utekväll
8. Pengar eller lycka?- lycka
9. Dag eller natt? - dag.
10. Msn eller mobil? - mobil.

Tio "har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - nej har aldrig gjort det
2. Brutit ett ben? - nej.
3. Gjort nåt du ångrar? - ja fast jag försöker att inte ångra saker
4. Hoppat Bungee Jump? - nope.
5. Ljugit för någon du tycker om? - ja.
6. Ätit en hel tårta? - nej.
7. Gjort bort dig offentligt? - haha , vet inte.
8. Viljat bli tsm med ditt ex igen? - nee
9. Gråtit när ett husdjur dog? - ja
10. Velat försvinna? - ja.

Tio senaste!
1. Telefonsamtalet du gjorde? - min pappa 
2. Telefonsamtalet du fick? - ngn gubbe från systers körskola.
3. Personen du var med? - Jonna.
4. Roligaste grejen som hänt? - vet inte
5. Personen du sms:ade? - Jonna.
6. Du kramade? - min lärare som slutade igår.
7. Du senast skrev till på myspace? -har inte det .
8. Du kommenterade? -menar du blogg? emm lovehannah.blogg.se .
9. Du tillbringade natten med?min syster förra helgen när vi sovde över hos mormor(vi sov i samma säng) -

haha hittade på kawaiisanna.blogg.se  <333

Awesome Kommentarer♥
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0