Info om veckans blogg

Ja, jag ska ju ha en veckansbloggtävling. Vi har 4 anmälda en så länge. Alla får anmäla si stora som små modebloggar som fotobloggar. Man får anmäla sig i en kommentar! N kan anmäla er tills på lördag. Jag kommer sedan välja ut 3 som ni får rösta på. Ni får rösta tills nästa lördag nästa vecka. SEdan så vinner den med est röster. Ni får rösta en gång per dag på samma person eller olika.
Pris:Länkning i en vecka och så tipsar jag om eran blogg i 3 slumpvalda bloggar.
Så om ni har ngr frågor så fråga på bara :D

Ciaaoo
Fotografije korisnika Daki Biersack - something?

Awesome Kommentarer♥
Postat av: Emelie

Sv; Tack så mycket, vad glad jag blir! Jag vill gärna vara med i veckans blogg:D Skulle vara otroligt kul! :) Ha en underbar dag!

2011-01-21 @ 15:34:20
URL: http://tequilarooose.blogg.se/
Postat av: Petyra

Är det här jag anmäler mig? Jag är med? ;)

2011-01-22 @ 12:12:14
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0