Dålig uppdatering

Det har varit lite dålig uppdadering de ssenaste 2 dagarna men nu ska jag berätta allt från början. I tisdags så tog vi stelkrampspruta. Och igår så hade jag assaaaaaa ont i armen. Så jag fick feber lite senare på eftermiddagen. Och idag så har jag ännu ondare och har fortfarande feberr ;( . SÅ jag hann inte skriva något igår bara för att jag fick feber. och det är så ttråkigt att vara sjuk för att idag så  var det friluftsdag i skolan. Så nu har ni fått förklaringen :D Det kanske kommer vara lite dålig uppdatering ett tag tills jag blivit lite fridkare sedan så kommer jag börja blogga som vanligt igen :D
Meeee ←

Veckansbloggtävling:
majavbeckerath.blogg.se
karlssonfriida.blogg.se (syster)
bellipersson.blogg.se

ni får bara rösta tills på söndag :D

Ciaaaoo

Awesome Kommentarer♥
Postat av: Alexandra

söt bild :)

2011-01-27 @ 16:46:49
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0