Åker snart

Nu blir det av att åka till cypern , fast vi åker vid 18:00 ikväll eller flyget lyfter ungefär den tiden. Men vi ska åka till flygplatsen vid ca 11:10 för det är typ 20 mil till flygplatsen♥ Jag kommer att sakna bloggen! Men om det finns ett datorum på hotellet kommer jag kanske blogga något inlägg i det rummet , men sådana rum kostar ju pengar :( .♥'. , Men när jag kommer hem får ni mycket bloggning om resan och någon bild får ni säkert också :)



Good bye pussi pussi ♥


Ni får dena nyan cat bild sålänge puss!

Awesome Kommentarer♥
Postat av: Hannah - Foto, mode & inspiration.

- o0kej.

2011-04-25 @ 09:48:08
URL: http://lovehannah.blogg.se/
Postat av: Tilda

Åh vad härligt. Hoppas du har det bra, kram ! :)

2011-04-25 @ 12:39:44
URL: http://tildizliv.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0