Veckans blogg!

Veckans blogg är .... verastudio.blogg.se / lillaveras.blogg.se !!!
Asså själva bloggen är verastudio men hon hade lillaveras innan.
För hon skaffade Verastudio för någon dag sedan.
Men asså bloggen äger verkligen:) Ni måste ju bara kolla in den.
Jag älskar verkligen bloggen! Hon bloggar om mode, fotografering (hon äger på att ta bilder).
Nii mååååååååsteeee kolla in bloggen! Jag menar det verkligen.

Plus med bloggen:Mycket bilder, Mode (hon har jättefin stil) och Ja typ världens bästa blogg!
Minus med bloggen: ???? Det finns inget dåligt ??????


///Millan :D

Awesome Kommentarer♥
Postat av: Vera

hahah naaaaww, jag älskar hur fint du skriver om min blogg. tack tack tack! <3

2010-10-24 @ 16:31:19
URL: http://lillaveras.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0