Tips på en Hemsida.

Här kommer ett tips på en bra hemsida: LOOKBOOK.nu .
En jättebra hemsida om man vill ha insperation. Min syrra tipsade om den!
Om du inte vet vad du ska ha på dig någon dag så kan du få jättemycket insperation där.
Det är bilder på olika outfits som folk lagt in. Kolla in hemsidan!

Plus med hemsidan: Du kan få hur mycket insperation som helst från massor av olika stilar.

Minus med hemsidan: Den är på engelska, men du ska ju bara kolla på bilder!

Ny kategori: Tips på hemsidor!

Godnatt bloggen<3 idag har jag varit lite bättre på uppdaderingen 2 inlägg. 
 
Nu ska jag äta godis och kolla på TV:n !

Godnatt alla :)

///Millan :D

Awesome Kommentarer♥
Postat av: BeQ

sv: Åh tack! Du anar inte hur glad jag blev! :D Tycker din blogg är jättekul, som liksom är en blogg som tipsar om andra bloggar. :) Så lär man känna nya bloggar, och tycker det är riktigt kul!

2010-10-23 @ 21:39:27
URL: http://beq.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag vill gärna att du är med i Dagens blogg idag igen i min blogg, idag tar jag ut 2 vinnare! Glöm inte att ju fler kommentarer du ger, desto större chans har du att vinna!:) Glöm även inte att kommentaren gills inte om det inte står att du är med!

2010-10-24 @ 09:41:50
URL: http://enlitenjordgubbe.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0