Lite om mig!

Några kanske undrar lite om vem jag är och det ska jag berätta nu!

Namn: Vill jag inte berätta men ni fattar nog det jag kallas Millan:)
Ålder: är en 00:a alltså är jag 10 år. Jag fyller år den 14 Juli (samma dag som kronprinsessan)
Intressen: Har väldigt många men några är Rita,måla, pyssla, fotografera,blogga,titta på tv och dansa o fotboll.
Bloggar: 1-5 inlägg per dag ungefär.
Haft så många bloggar inann: typ 6 styckna men jag har slutat o blogga varje gång men nu har jag kommit på ett ämne som jag gillar.
Favofärg:svart,rosa,lila, röd och turkost.
favomat:taco, kebab o rödspätta.
favodjur:Katt o hönor o ankor o får.
Min klädstil:Söt, avslapnad och färglad.
Djur jag har:Katter, höns, anka och får.

Om ni har några frågor så är det bara att fråga i en kommentar!
///Millan :D

Awesome Kommentarer♥
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0