Kommer inte på någon rubrik.

 Jag ahr inte haft tid att blogga idag men asså först var jag i simhallen med en kompis och sedan hade jag fått hem mina jultidnings saker. Så jag var tvungen att fixa en soudastreem . Och så fick jag hem 3 kilo godis.
Idag i skolan så ahde några skpöktåg för oss och då skulle man gå ner för en trappa. Man så ingenting och så skulle man öppna en dörr. Men vi hittade inte dörren och plötsligt viste jag inte var jag var. Så plötsligt gick jag in i väggen. Så jag försökte att ta mig upp för trappan igen. Någon annan som gick lite inann mig klämde sig i dörren.  Men sen hade dom spökdisco och det var mycket roligare. 
Och nu har jag HÖSTLOV!!!!! :DDDD 

Imorgon så ska jag på höstmarknad. Så det kanske inte blir så bra uppdadering då heller men ska försöka mer.

Så ha en bra F-R-E-D-A-G :p

///Millan :D

Awesome Kommentarer♥
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0