Dagens blogg!

Hej hej detta är en blogg som jag har jag kallas millan. Nästan varje dag kommer jag utse dagens blogg.
Jag kommer kommentera massor av bloggar så att ni vet att denna blogg finns.  Det är så att jag kommer kolla runt på massor av bloggar och  sedan utse dagens blogg. Ni får gärna kommentera och säga att ni vill bli dagens blogg. Då har ni större chans att bli dagens blogg. Jag kommer kommentera eran blogg om ni blivit utsatta till dagens blogg.  När jag har bestämmt mig för vem som ska bli dagens blogg då så gör jag ett inlägg och skriver bloggadressen och en liten motivering om varför just det vart den bloggen. Och varje söndag kommer jag välja veckans blogg också! Och varje månad komemr det bli månadens blogg! Bara så att ni vet så är jag en kommenterare så jag kan kommentera hur många bloggar som helst! Men skriv i en kommentar på min blogg om ni vill bli dagens blogg! 

Snart kommer jag välja dagens blogg.

hare bra:P
////Millan

Awesome Kommentarer♥
Postat av: sanna<3

välg mej xD

2010-10-06 @ 08:01:22
URL: http://ttyypsanna.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0