:P

Hej hej. Idag i skolan så åkte  vi på en madrass, och då så landade vi på en jättehård snöhög så jag fick assont i min ena arm. Och precis när vi kommit ner så trodde jag att jag skulle spy. Så jag har fortfarande ont i armen men den är inte bruten sån tur är. FÖrlåt för den dåliga bloggningen idag men jag har vilat armen så jag har varit så trött. Nu har jag nyss kollat på ett Ds spel som jag vill ha i julklapp. Det heter Imagine Beauty stylist . Man skaffar en egen skönhetsalong och får ta hand om besökare och så. DEt verkar rätt så kul i alla fall.

///Emilia  :D


Awesome Kommentarer♥
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0