Mer <3

hej bloggen:) har inte bloggat jag vet. har inte haft ngn logglust och så har de varit julafton ch allt! jag fick en bärbar dator som jag sitter vid nu! älskar den! har äntligen webcam! Har aldrig haft en egen dator inann, men nu har jag det jippie!!!! Fick även guinnies rekordbok, spagrejor, accesoarer, ngra filmer: the last song, vid vintergaans slut och best o dag otto hhihi. Och så fick jag veta att vi ska åka till cypern på påsklovet!!! jippie igen...... längtar tills på tisdag för då bär det av till melandagsrea fick över 1000kr i går så  får jag användnig för de. det är inte bröderna ejonhjärta idag :( det brukar alltid vara det på juldagen! men i kväll är det fångarna på foortet :D jag är inte så van vid min pl grej en för man ska ju använda fingrarna istället fö en mus! men ja vänjer mig säkert snart! :P
Jag vet det var julaftn igår men ni får en liten försenad julhälsning. Men bilden är från weheartit! <3

////Emilia <3

Awesome Kommentarer♥
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0