Genomgång vad jag gjort idag!

Idag har jag int gjort så mkt. Det var pysseldag i skolan:D Jag gjorde typ bara julkort. När vi väntade på bussen så fick jag veta ngt som jag int är spec glad över, men berättar int vad det är. Sedan kom jag hem jag gick in på datorn, åt lite. Sedan så satte jag mej vid min computer en stund till. Sedan så typ gick ja upp på mitt rum målade lite och läste och skrev lite. Sedan räknade jag pengar för jag ska få en laptop i julklapp men ska betala en del av den själv. Sedan satte jag mej vid tv:n och kollade på ''Jul med Eric Saade''. Och sedan satte jag mig vid datorn igen och då är vi tillbaka till nutid igen! Oj jag gick visst igenom typ hela min dag. Jag vet att ni saknar bilder men tror att jag ska föra över bilder i kväll om jag hinner men måste se ''julkalender '' och ''robinsson''. Men nu så ska  jag nog hämta kameran och radera alla bilder jag inte vill ha på datorn!

See you!
///Emilia/Millan <3 :D    Bjuder på en bild:

  Såhär såg det ut för ett tag sedan då jag inte hade städat bland smycket och sminket (sminkar mig igentligen inte alls) :D

Awesome Kommentarer♥
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0