Cupcake

Har ätit lite fika det var oskaka och lussekatt jag åt. Mumsigt säger jag bara. Jag har målat naglarna lite men det vart inte så jättefint. Men nu ska jag gå in på weheartit ska hitta en bra bild att ladda upp. Här kommer bilden:

I <3 cupcakes. Jag ska nog baka det någon dag.
TYcker ni jag bloggar för mycket? hoppas inte det för jag tror det bara är bra att  man bloggar jätemycket elr hur? :D

 p.s sätter deta inlägg på inspiraton för det är ju från weheartit.

Awesome Kommentarer♥
Postat av: Sanna

sv: Okei skojj! ^3^

2010-12-26 @ 15:21:58
URL: http://wiiisper.blogg.se/
Postat av: Myrra

Emilia du är jättebra på att blogga önska jag visste vad min blogg hette så jag kunde göra den lika snygg som din! <3 <3 \\Myrra

2010-12-26 @ 16:08:48
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0