Äntligen!

Ikväll så ska jag och pappa ixa så att det går att lägga in bilder från kameran !!! jippe hoppas det funkar. håll tummarna. hihi. ikväll kl 21:00 är det pirates of the carebean (vet ej hur det stavas) död mans kista. Säger till alla att ni måste bara se den jue. Jag ska i iaf se den . Jonnyh Depp spelar rolen så himmla jättebra! Så jag msåte bara se den såklart!
Men nu ska jag gå in på facebook och lite tjaooo!<3
 
pic: weheartit.com

////Emilia


Awesome Kommentarer♥
Postat av: felicia

sv: halluu, tack så mycket!:)

2010-12-27 @ 21:23:03
URL: http://blondiingurka.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0