Två koftor.

Här är två koftor som jag just nu använder flitigt:


Gul&Blå SVERIGE! Jag har köpt dem på Cubus, tror att de kostade 149 kr stk. Men köpte dem på rea det var två för 149:-
Jag använder sånna här koftor väldigt mycket, men detta är mina två favoriter, den gula för att det är en sommar-färg och gult kommer att bli en stor poppis i vår/sommar. Den blåa för att jag älskar mörk-blått, en av mina kompisar Sarah, hon har converse i denna blåa färg, jag blir ju sååå avis. Jag har sånna här koftor i Blå, Gul, Svart, brun-randig, rosa-randig, grön och pastell-lila(värsta mode-färgen just nu) Nu menar jag alltså sånna koftor utan luva(fast jag har sånna också).
Kram Emilia!

Awesome Kommentarer♥
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0