:)

Heysan på er:)<3<3<3<3<3<3<3<3<3  ahh , men igår var jag och shoppade Med LIan och Jonna!!!!:) Det var askul:) Jag köpte väldigt mkt:) Vi var på IKANO om ni undrade:) DEt var rea på HM ;) Det var en hel hylla med smycken alla kostade 10 kr stk:) Jag köpte bara för 50 kr:P jag skulle ha köpt mera smycken! fast två av dom ges till syrran i julklapp:) Jag köpte en rutig skjorta på Bikbok för 99:- och nya numret av ELLE och mkt mer:)
btw, vill tipsa om en jättebra hemsida som har världens snyggaste väskor pinkbulletstore :) Vill verkligen köpa därifrån<3 but whatever <3

puss
 

Awesome Kommentarer♥
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0