Var fan tog snön vägen?!

Som rubriken lyder^ "Var fan tog snön vägen" ^ Det är ju nästan ingen snö kvar nue!?? Var tog min snögubbe vägen igenligen? Hoppas verkligen att den kommer tillbaka snart:) Btw, igår var jag på gårn med Sarah,Lian, Emilia och Kamille:) Vi hade jättekul , men det var ett himmla pucko som var jättedum mot Kamille och Emilia!:( En liten Bitch;/

Bild från förra året vill ha jul nuuuu och snöööööö!!!

Awesome Kommentarer♥
Postat av: Mindy

svar: tack så mycket! och johrå det är bra med mig, självdå?

2011-12-10 @ 10:02:56
URL: http://mindynilsson.blogg.se/
Postat av: Sarah bästavän <3

aaa hon e en jävla bitch <33333

2011-12-10 @ 21:28:21
Postat av: emmie

Intresserad av en design? :) kika in hos mig och säg till!

2011-12-11 @ 12:23:43
URL: http://emmiewald.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0