2 Najsiga bloggar!:3

Bara för att jag inte direkt kommer på vad jag ska skriva om så är jag lite snäll och rekommenderar bloggar här på bloggen.

Den första: cjs.blogg.se
- En väldigt bra fotoblogg!
Den andra: Tinkerbella.blogg.se
-En väldigt bra modeblogg!

Så dem båda rekommenderas till er söta läsare!<3

Puzz&Kramizz♥♥♥'♥♥♥

Awesome Kommentarer♥
Postat av: Marre!

Älskar din underbara blogg. Men kan du göra dagens kläd bilder!<333333

ps. Älskar din blogg!

2011-12-20 @ 18:18:43
Postat av: Louise

Shysst att du tipsar om andras bloggar! :)

2011-12-28 @ 12:24:31
URL: http://silverhasten.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0