Hemsidor/bloggar:)

Här är sånna hemsidor jag brukar gå in på dagligen:
Facebook.se
Gosupermodel.se
Moviestarplanet.se
Blogg.se(en ganska självklarhet)
Modestilarna.blogg.se
Wevos.blogg.se
Lollyjoh.blogg.se
Fokis.se
Sarahsblogg.devote.se
:)
Sedan brukar jag gå in på Spela.se , Dayviews, Glosboken.se , massor av olika bloggar o.s.v några gånger i veckan<3

Måste träna på mina Skitsvåra glosor:/



Awesome Kommentarer♥
Postat av: Sunny

Sv: Tack så mycket! :D Japp, allt är bra med mig :) Själv då?

2011-12-05 @ 21:19:22
URL: http://sunny.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0