komplicerat!

Har varit en kompliceraad dag ska börja från början! Det örjad emed tt vi kom till skolan . då sa lärarna :
-det blir tyvär ingen friidrottsdag! de har ringt från ********* och sagt att det är för mycket regn och pölar.
haha ,ioch försig gjorde det inte så mkt men för vissa gjorde det däää........! Sedan följde jag och Lian med Jonna hem och vi åkte till simhallen! Det var askul i simhallen! <3 '
aa tyckte ni det var komplicerat ? naaeeää kanske inte men det var det!
Men nu tittar jag på halv åtta hos mig ska kolla på Idol 2011 sedan ♥
 


pösselilusselii

Awesome Kommentarer♥
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0