Hej hej

Iknow jag har världens bästa rubrik (noooot) Jalapenjo men nu seriust jag ska ha fotbollsmatch jjaaaappp jalapenjo. Vi ska köra mot ett lag vi alltid har vunnit mot! (hål tummarna , eller va man nue säger.....) Japp men ju e jag hos momor och moffa. Snart kommer systeryster Fridapida.
Men nu kommer mina dagens grattis! japp(jalapenjo)

först:
Farfar: fyller typ 83 (tror jag)
Tusse(min kissemisse): 6år (mäniskoår jala jala)
världens bästa magister Björne (Tor-björn): tror de va 53 år!!
 

Det var de vikigaste nu kommer fler jag vet fyller år idag!
Max(min bästis gammla kissekiss): vet inte vad han fyller jag gissar på ca 4 år.
Pelle (min systers kompis katt): vet ej vad han fyller kanske typ 5 år.
Magdalena(någon tjej jag är vän med på facebook):Har ingen anning men ngt på 20 tror jag.

Undrar om de är kattfödelsedagsdagen idag elle? Haha 3 katter (rekoooord???)
haha jag var tvungen!

Ciiiiaaaooooo! banan banani blääääääääääääääää!:PPPPPP

Awesome Kommentarer♥
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0