välja

bikbok eller hm? Svårt att välja men det får bli hm

kawaiidesign.se eller monki? Det får bli kawaiidesign!! <33
pizza eller taco? taco
mobil eller dator? det är jättesvårt att välja gaahh! Båda
emo eller scene ? Scene
katt eller hund? Katt helt klart 
second hand eller rea? second hand !
ullared eller loppis? Ullared såklart
kolmården eller gröna lund? Det får bli grönan
lustiga huset eller blå tåget? Blå tåget
marsvin eller hamster? Vet inte vad det är för skillnad
tjej eller kille? Tjej of course!

Hehe kom på den själv! Idag blir det fotbollskola (buuuh) och fest (yeeaahh). Asså ja ångrar att jag vart med på fotbollskolan!Det brukar vara så tråkigt varje år! Men längtar till festen det är disco hos en kompis som har flyttat(utflyktningsdisco) hehe <3 ♥ Men nue så ska jag göra nået annet! jalapenjo gays!

<33

Awesome Kommentarer♥
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0