Sommarlov!

Äntligen!!! igår fick jag sommarlov! Äntligen har jag gått ut 4:an!!!!!!!!!!!!!! Ska fixa en bild på hur jag såg ut! men det var pappa som tog alla bilder så jag får fixa det när dom finns i datorn! Men min klänning var blå och blommig! Det är bra att vår skola slutade igår för mina syrrors skola slutade idag så jag kan reta dom! heheh!

bilden åt höger är jag när jag var liten! sen är min systers arm med också! Och bara så att ni vet så är de 2 tupparna riktiga men hönan längst ner är en staty! hehe lol

<3333333

Awesome Kommentarer♥
Postat av: Hannah - Foto

- ja, sj?

2011-06-16 @ 11:04:33
URL: http://lovehannah.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0