Hej!

Hej mina friends hu måe nie ida rååå?? (not)'''''***''''' ÅÅÅ längtar tills imorgon !!! aa jag får daaamp*. Vi ska på utflykt 3-4:an plus 2:an (jag går på en rätt så liten skola typ bara 70 elever) Vi ska åka till Norrköping!! Först ska vi åka en fullproppad buss med högstadiebarn en liten bit sedan ska vi åka buss 1 typ 45 minuter till linköping sedan ska vi åka tåg från linköpin till norrköping!!! Det ska bli så kul!! :D:D Fast det roligaste ska bli att åka buss. Sedan ska vi kolla på en dinosaurieutställning . Det kanske också kul?! Påtal om att det är riktiga skelett!!!<333 (im not seriuööös) lalalalalal :) Men ännu mer längtar jag tills på måndag då erä trivselkväll med våra parents and brothers and sisters!! Då ska vi vara på ngt ställe men sedan ska vi i våran klass sova över i gympasalen!! Yeess! Men det som är dåligt är att vi inte får titta på twilight för fröknarna!!!! blääääööööäääöäöäö:D XD Det är bara för att det är bara 4 i klassen som har fyllt 11 år en! och treorna är ju bara 10 ocn ni0000!! Men nu har jag pratat för mkt ska hitta ngn kul bild till inlägget baraaaa! ;)



p.s bilden är inte till er!!

Awesome Kommentarer♥
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0