Dagens blogg!

Dagens blogg är : lollyjoh.blogg.se ! hittade den igår och den var jättebra! Så det fick bli dagens blogg ! ♥



Idag var det astråkigt i skolan. Alla bara bråkade och när jag och Jonna ville typ prata med någon så sa de bara:
- Du tror att allting är mitt fel det är det du vill säga eller hur!  Det var inte spec kul ! :( btw! Idag har jag varit med Jonna och Lizette hemma hos mig ! Det var ju kul !efter skolan så  åt vi bägarglass med tre-smakers. Jag tog blåbär, melon och polka glass ! ø ! '♥'


Lite inspiration från google!


Ciiao
/// emilia

Awesome Kommentarer♥
Postat av: Sessan

Kawaii, Lolita å Decora <33

2011-04-13 @ 16:31:55
Postat av: sessan ^^

Kawaii, Decora å Lolita <33 fiinig blogg ^^

2011-04-13 @ 16:33:42
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0