Dagens blogg!

 Hejsan här kommer dagens blogg!   Dagens blogg är....... lillaveras.blogg.se !!! :D
 Hennes blogg är jättebra! För hon uppdaderar jättemycket. Hon har jättemycket bilder.
Och det jag gillar mest med bloggen är hennes stil hon har en jättefin stil. Jag inspireras av henne hon har jättefina kläder.  Hennes blogg äger! jag hittade den igår och tyckte den var superbra. Så kolla in den bloggen säger jag bara! Ni kommer inte ångra er om ni kollar in den.


Sen kommer veckans blogg! Men måste bestämma mig först.
Har någon nån ideé på någon mer grej jag kan lägga upp på bloggen??
Typ mode? tycker ni att jag ska ha mode varje dag? typ dagens plag elr hisso diss varje dag?
För det blir ju bara ett inlägg per dag och det är ju  lite tråkigt ! jag tror jag ska börja ha mode också elr vad tycker ni???


////Millan :D

Awesome Kommentarer♥
Postat av: Vera

haha aawww, tack så suuupermycket millan! din blogg är också väldigt bra ! kram på dej!

2010-10-10 @ 18:13:19
URL: http://lillaveras.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0