Dagens blogg!

            Dagens blogg är...........cyrusmiley.blogg.se !!!

Hennes blogg är så bra för hon skriver väldigt mycket om Miley cyrus och hon uppdaderar jättemycket!
Det står det senaste om miley. Det finns bilder på miley som är från igår. Jag älskar bloggen och kollar den nästan varje dag.  Det är mycket bilder och det är ett plus. Men bloggen är jättebra så kolla in den.

Imorgon blir det både dagens blogg och veckan blogg!
Tack för alla kommentarer. Och alla som har skrivit att dom vill bli dagens blogg har jag skrivit upp på en lista. Så jag kommer ihåg er.


////Millan:D

Awesome Kommentarer♥
Postat av: alice

Svar:Kul! Snäll du är!:)

2010-10-09 @ 21:32:19
URL: http://alizkawaii.blogg.se/
Postat av: I got the Miley Cyrus Virus

Taaaack! Vad snäll du är!

2010-10-10 @ 13:30:34
URL: http://cyrusmiley.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0