Dagens blogg!

Dagens blogg är..... mandili.blogspot.com !!!
En jättebra blogg som skrivs av en 11 årig tjej.
Hon bloggar om mode och sånt. Jag hittade bloggen nyss.
Det är en väldigt fin header och design på bloggen också.

Plus med bloggen: Det står om väldigt intresanta saker.
Minus med bloggen är: Hon uppdaderar inte varenda dag.
Kolla in bloggen!

Idag blir det veckans blogg också men jag ska bara bestämma mig vilken blogg det ska bli.
Men nu ska jag kolla in lite bloggar och modehemsidor.
Idag är jag sugen på mycket inlägg!

///Millan :D

Awesome Kommentarer♥
Postat av: Vera

sV; hahaha jag vet, det låter så konstigt!

2010-10-24 @ 11:02:51
URL: http://verastudio.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0