Lite blogglust igen<3

Har lite blogglust igen(woho)! Men vet ej vad jag ska skriva. är ine på FB(facebook) och gsm(gosupermodel).
Okej men det kommer inte bli jättemycket inlägg för jag har skolan (läxor m.m). Men vill ha lite mer kommentarer XD <3 . Sen ska jag se på julkalendern, Bert och Robinson.
Vad tycker ni om årets julkalender en sålänge. Jag tycker den är rätt så bra och det är kul också för att en av tjejerna har japansk stil som jag gillar lite <3. Men nu ska jag gå in på look book sedan ska jag logga ut från datorn. (längtar tills jag får min laptop i julklapp).



///Lilla Emilia som har blogglust igen (jag heter emilia) <3 :D


Awesome Kommentarer♥
Postat av: Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

- OK tack jag trodde den var 30 min!

2010-12-03 @ 21:38:42
URL: http://lovehannah.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0