Gsm! o tandläkarn.

Är ine på gsm som vanligt. Man fick en tröja som det stog let´s bake a cake på i julkalendern. Den var snygg tycker jag. Nu väntar jag på att komma in i min gaderob på gsm assåd etladdar skitlänge ibland. Nu har det snart laddat i 5 minuter elr ngt. Eller nu gick jag till framsidan för det laddade så mycket ska gå in i den snart igen!

Men idag så har  jag varit tandläkarn (läskigt) jag gilal rinte att gå till tandläkarn.  Vissirligen var det bara en kontrol så att allt var okej med tänderna.

///Millan / emilia :D <3 :) :P :B

Awesome Kommentarer♥
Postat av: Sanna

Sv: Jadu ;)

Det är typ ett tygmärke man kan sy fast eller stryka fast :P

2010-12-06 @ 17:31:50
URL: http://wiiisper.blogg.se/
♥Kommentera det du vill♥ ♥Men inga överdrivet elaka saker♥ ♥Kom ihåg jag har din IP-adress♥
Skriv något awesome♥:

Namn:
Remember me? please?♥

E-postadress♥: (Jag lovar bara jag kan se den♥)

Har du någon blogg/Hemsida?♥:

Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0